افتتاح مرکز اشتغال و کارآفرینی در شهر جدید مجلسی

در راستای تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت امور تعاون وزارت تعاون و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران مرکز اشتغال و کارآفرینی شهر جدید مجلسی راه‌اندازی شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، مراسم افتتاح و بهره‌برداری از مرکز کارآفرینی و اشتغال شرکت تعاونی اطلس‌کاران بدیع واقع در شهر جدید مجلسی با حضور مکبری، مدیرکل دفتر توسعه اجتماعی، فرهنگی شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید و روح‌الامین امیری، مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان و مسئولین شهرستان مبارکه برگزار شد.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: این مرکز که در راستای اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت تعاون وزارت متبوع و شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران راه‌اندازی شده است باعث اشتغال ۳۰ نفر مستقیم و بیش از ۸۰ نفر غیر مستقیم خواهد بود.

روح الامین امیری گفت: توانمندسازی و ارتقای سطح معیشت ساکنین شهر جدید مجلسی به ویژه زنان همچنین آموزش مشاغل خانگی و صنایع دستی از اهداف این تفاهم‌نامه بوده است.

وی افزود: توسعه عدالت اجتماعی و توزیع ثروت با استفاده از اقتصاد مردم‌پایه امکان‌پذیر است و تعاونی‌ها با تجمیع منابع خرد و استفاده از ظرفیت‌های اعضا می‌توانند به خوبی آن را اجرا کنند.

کد خبر: 60139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 3 =