افزایش ۳۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی استان یزد در سال جاری

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان یزد از اختصاص ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در زمینه مشاغل خانگی استان یزد در سال جاری خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ، محمدرضا فلاحتی با اشاره به اینکه براساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، تسهیلات مشاغل خانگی در سال جاری بیش ۳۰ درصد افزایش داشته، گفت: سهم تسهیلات مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۲ برای استان یزد ۱۰۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است که نسبت به سال گذشته که ۸۵ میلیارد تومان بوده است، رشد بیش از ۳۰ درصدی داشته است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ادامه داد: این تسهیلات در بانک‌های عامل توسعه تعاون، رفاه، پست بانک، ملی، صادرات، تجارت، ملت و قرض‌الحسنه مهر پس از تخصیص بانکی از بانک عامل مرکز به استان‌ها، به متقاضیان پرداخت می‌شود.

فلاحتی با اشاره به اینکه سقف تسهیلات فردی ۱۵۰ میلیون تومان و برای مشاغل پشتیبان و کارفرمایی، چهار میلیارد تومان است بیان کرد: افراد باید به سامانه مشاغل خانگی که ۶۰۰ رشته دارد مراجعه و ثبت‌نام و مراحل بازرسی و صدور مجوز مشاغل خانگی را طی کنند؛ پس از اینکه سهم بانکی مشخص شد سایر اطلاع‌رسانی‌ها (از طریق رسانه ها و خبرگزاری‌های استان) انجام می‌شود.

کد خبر: 60183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 8 =