ثبت بیش از ۴۰ هزار شغل در سامانه رصد در لرستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: سال گذشته در سامانه رصد ۴۰ هزار و ۱۲۷ شغل ثبت شده که حاکی از تحقق ۱۰۳ درصدی تعهد اشتغال در استان است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، علی جهانی در دیدار معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با نماینده ولی‌فقیه در لرستان بیان کرد: سال گذشته در سامانه رصد ۳۹ هزار و ۱۳۵ تعهد اشتغال برای ما در نظر گرفته شد که در این راستا برش دستگاهی و شهرستانی را انجام دادیم.

وی افزود: سال گذشته در سامانه رصد ۴۰ هزار و ۱۲۷ شغل ثبت شده یعنی ۱۰۳ درصد تحقق داشته که این عملکرد براساس گزارش سامانه رصد که دستگاه‌ها ثبت کرده‌اند انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به اینکه صحت‌سنجی را وزارت‌خانه به بخش خصوصی واگذار کرده، بیان کرد: آماری که ما ارائه می‌دهیم کشوری است و ما دخل و تصرفی در آن نداریم.

وی به میزان تعهد ایجاد اشتغال در سال جاری اشاره کرد و افزود: در سال ۱۴۰۲ براساس دستور وزارت تعاون، ۲۹ هزار و ۵۴۴ تعهد ایجاد اشتغال برای لرستان ثبت شده است که مانند سال گذشته برش شهرستانی و دستگاهی را انجام دادیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به مشارکت ۴۴ دستگاه در سامانه رصد در سال ۱۴۰۱، گفت: امسال نیز تاکنون ۳۷ دستگاه ظرفیت‌های خود را اعلام کرده‌اند.

کد خبر: 60370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =