رشد ۷۰۰ درصدی جذب اعتبارات بهزیستی اردبیل

مدیرکل بهزیستی استان اردبیل از جذب ۷۰۰ درصدی اعتبارات توسط سازمان خبر داد و اعلام کرد که اردبیل جزو پنج استان کشور در جذب اطلاعات و اعتبارات است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط‌عمومی بهزیستی استان اردبیل، حامد رضایی با اشاره به برخی از موفقیت‌ها، پیشرفت‌ها و اقدامات مطلوب حوزه‌های تخصصی سازمان در سال گذشته گفت: خوشبختانه در سایه همت و تلاش مضاعف تمامی همکاران و کارکنان در بخش‌های دولتی و غیردولتی شاهد کسب افتخارات و شکوفایی هستیم که جا دارد از زحمات و تلاشهای تمامی دست اندرکاران قدردانی شود.

مدیرکل بهزیستی اردبیل ادامه داد: در اکثر فعالیت‌ها رشدهای جهشی نسبت به سال‌های گذشته در سطح استان دیده می شود و در برنامه‌های تحولی شاهد خروجی‌های پررنگی هستیم. خوشبختانه جزو پنج استان کشور در جذب اطلاعات و اعتبارات هستیم و در جذب اعتبارات بالای ۷۰۰ درصد رشد دیده می شود.

رضایی بیان کرد: دغدغه ما این است که در کنار نقاط قوت، به بررسی و برطرف کردن نقاط ضعف خود بپردازیم و هدف اصلی ما، بررسی مسائل تحولی، خروج از روزمرگی، شناسایی نقاط ضعف و به حداقل رساندن آسیب‌ها و معضلات موجود است که باید مورد توجه جدی قرار بگیرند.

وی افزود: براساس نتایج شاخص‌های ارزیابی عملکرد، طی شش ماه قبل شهرستان‌های اردبیل رتبه اول، شهرستان پارس آباد رتبه دوم و شهرستان نمین رتبه سوم را بدست آوردند. همچنین شهرستان خلخال هم بالاترین رشد مثبت را نسبت به شش ماهه قبلی کسب کرد. برابر ارزیابی نظامنامه نظارتی، حوزه نیروی انسانی، معاونت پشتیبانی و منابع انسانی و حوزه توانمندسازی معاونت امور اجتماعی نیز رتبه نخست کشوری را درسال گذشته کسب کردند.

کد خبر: 60454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 6 =