تشکیل تعاونی‌های آموزشگاهی از اولویت‌های‌ کاری در سال جاری است

مدیرتعاون، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی بر لزوم تشکیل تعاونی‌های آموزشگاهی تاکید کرد و گفت: این موضوع از جمله راهکارهایی است که می تواند به انتقال الگوها، فرهنگ‌سازی مناسب و توسعه و ترویج فرهنگ تعاون کمک کند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، منوچهر محمدی‌مقدم با بیان اینکه یکی ازاولویت‌های کاری در سال جاری تشکیل تعاونی‌های آموزشگاهی است گفت: به منظور تقویت روحیه تعاون و همکاری در میان دانش‌آموزان و تشویق آنان به فعالیت‌های گروهی و آشنایی بیشتر آنها با امور اجتماعی و اقتصادی، تاسیس شرکت‌های تعاونی آموزشگاهی مورد تاکید قرار گرفته است.

وی در همین راستا گفت: پیرو هماهنگی‌های انجام گرفته جلسه‌ای با حضور نماینده اولیای دبستان و اولیای دانش‌آموزان دبستان پسرانه آپادانا و کارشناسان اداره کل برگزار شد. در این جلسه پس از ارائه توضیحات لازم توسط کارشناسان بخش تعاون، مقرر شد ثبت‌نام اولیه از متقاضیان عضویت در شرکت تعاونی انجام گرفته و در آینده نزدیک اولین جلسه مجمع عمومی شرکت تعاونی آموزشگاهی آپادانا با حضور همه متقاضیان عضویت در شرکت تعاونی انجام پذیرد.

مدیر تعاون، اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: این تعاونی ها به جای رویکرد اقتصادی، بیشتر رویکرد آموزشی، تربیتی، پرورشی دارند و هدف اصلی از تشکیل این تعاونی‌ها، آموزش و ترویج اصول و مفاهیم تعاون در بین دانش‌آموزان و تشویق آنان به همکاری و همیاری با یکدیگر و شرکت در کارهای گروهی و رشد حس مسئولیت‌پذیری و احترام به رأی و نظر دیگران است.

کد خبر: 60501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 4 =