استان فارس در جایگاه نخست نظارت و صحت‌سنجی اشتغال ایجادی

وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی گفت: استان فارس در جایگاه نخست نظارت و صحت‌سنجی اشتغال ایجادی قرار دارد و از استان‌های برتر در شاخص ترکیبی اشتغال در سال ۱۴۰۱ است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس، در جلسه شورای عالی اشتغال کشور که به ریاست رئیسی، ریاست جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، صولت مرتضوی به بیان عملکرد استان‌ها در شاخص‌های مختلف در سال گذشته پرداخت.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بررسی عملکرد استان‌های مختلف، از جایگاه نخست استان فارس در بین استان‌های کشور خبرداد و گفت: در سال ۱۴۰۱ براساس شاخصه‌های ارزیابی و بررسی‌های انجام شده؛ استان فارس در حوزه نظارت و صحت‌سنجی اشتغال ایجادی در جایگاه اول کشور قرار دارد و این در حالی است که در بررسی کلیه شاخص‌های مورد توجه وزارت کار در حوزه اشتغال و شاخص‌های ترکیبی در بین استان‌ها، در جایگاه سوم کشور و در بین استان‌های بزرگ، رتبه اول را کسب کرده است.

برای اولین بار است که استان فارس حائز این رتبه‌ها در یک سال شده است. همچنین استاندار فارس در این جلسه به عنوان یکی از استانداران منتخب به ارائه گزارش و بیان مشکلات و راهکارهای موجود مربوط به حوزه اشتغال از جمله تسهیلات بانکی و بخصوص تبصره ۱۸ قانون بودجه در سال ۱۴۰۲ پرداخت.

کد خبر: 60552

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 8 =