توانمندسازی افراد برای ورود به شغل، در اولویت سازمان فنی و حرفه‌ای قرار دارد

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای اردبیل گفت: عزم رسیدن به شغل، توانمند شدن فرد و نیز حمایت دستگاه‌های مربوطه، در کنار یکدیگر می‌تواند اشتغالزایی به همراه داشته باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا،رحیم یونسی، در دیدار با مدیر صندوق کارآفرینی امید بیان کرد: عزم رسیدن به شغل و کسب روزی حلال، توانمند شدن فرد و نیز حمایت دستگاه‌های مربوطه همگی زمانیکه در کنار هم قرار بگیرد می‌تواند اشتغالزایی به همراه داشته باشد و افراد جویای کار باید این نکته را مدنظر قراردهند که توانمندی برای ورود به شغل، از اولویت‌های آن به شمار می‌آید.

یونسی با بیان اینکه بیکاری یکی از معضلات و مشکلات مهم جامعه است گفت: پرداختن به این موضوع و کاهش بیکاری یکی از اولویت‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور است و حمایت از فعالیت‌های صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال، می‌تواند زمینه‌ساز رفع بخشی از معضلات اجتماعی بیکاری جوانان کشور باشد.

طهماسب فرهنگ، مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل نیز با ابراز قدردانی از فعالیت‌های مفید اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بیان کرد: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای و صندوق کارآفرینی استان اردبیل دارای اهداف مشترکی هستند و این مهم ظرفیت بسیار مطلوبی برای ایجاد مسیر مشترک رسیدن به اهداف سیاست‌های اشتغال و کارآفرینی دولت خواهد بود.

فرهنگ افزود: رسالت ما این است که به افراد دارای مهارت، تسهیلات پرداخت کنیم تا از این طریق با اطمینان به شغل پایدار دست یابیم که در این راستا مهارت‌آموختگان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان اردبیل در اولویت اول شرایط دستورالعمل‌های صندوق خواهند بود.

کد خبر: 60569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 11 =