پیگیری طرح کالابرگ الکترونیکی توسط مدیرکل تعاون خراسان رضوی در درگز

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی طی سفر خود به شهرستان‌های استان، اجرا و پیگیری طرح کالابرگ الکترونیکی را تبیین کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، محمد امین بابایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در دومین سفر خود به شهرستان‌های استان در راستای تبیین، اجرا و پیگیری طرح کالا برگ الکترونیکی با حضور در شهرستان درگز با محمد کرمی، فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

بابایی که در جمع روسا و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان درگز حضور یافته بود ضمن تشریح کامل طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: لازم است فرمانداران در جهت اجرای به موقع طرح و جلوگیری از نارضایتی مردم شخصا ورود پیدا کرده و از همه امکانات و ظرفیت‌های در اختیار، استفاده کنند؛ چنانچه موانع و مشکلاتی مشاهده شد سریعا اعلام تا از طریق استان پیگیری‌های لازم به‌عمل آید.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: فرمانداران باید هماهنگی لازم را با اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، بسیج، صنعت، معدن و تجارت و ... در شهرستان به‌عمل آورده و تدابیر لازم را به جهت تسهیل خرید، شناسایی فروشگاه‌ها ،تامین کالاها و دسترسی‌پذیری مردم به فروشگاه‌های تجهیز شده فراهم آورند.

وی همچنین تاکید کرد: طرح کالا برگ الکترونیکی از جمله طرح‌های مهمی است که در سطح ملی پیگیری شده و در کاهش تزریق نقدینگی به جامعه و کمک به مهار تورم و ...تاثیرگذار است.

کد خبر: 60599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =