نشست سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان با رئیس انجمن مدیران صنایع استان گیلان

مهمترین دغدغه‌های فعالان صنعت و تولید در حوزه‌های بیمه‌ای در نشست رئیس انجمن مدیران صنایع گیلان با سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی استان مورد تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، اکبر تطهیری مقدم، رئیس انجمن مدیران صنایع استان در نشستی صمیمانه با کیوان مرتضوی، سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، با تاکید بر اینکه عملکرد مدیران در توسعه و رشد عرصه‌های صنعت بسیار حائز اهمیت است گفت: وظیفه ما مشاوره و تذکر برای تقویت بیشتر مدیران و مجموعه های اثرگذار است.

وی با اشاره به تاریخچه مختصری از این انجمن، قدمت آنرا حدود ۵۰ سال برشمرد و افزود : در طی این سال‌ها ده‌ها تشکل کارفرمایی از دل این مجموعه تولد یافته و فعالیت می‌کنند.

رئیس انجمن مدیران صنایع استان گیلان ضمن تحلیل برخی هجمه‌های وارده در سال‌های اخیر بر تامین‌اجتماعی، این سازمان را مجموعه‌ای بزرگ برشمرد و تکیه‌گاه اصلی آن را اصل سه جانبه‌گرائی دانست که یکی از ارکان مثلث شرکای اجتماعی آن را کارفرمایان با نقشی برجسته تشکیل می‌دهند.

سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه برای تعالی بخشیدن به اهداف و بهبود امور و مسیر خدمت‌رسانی، نیازمند کمک و حمایت تمامی شرکای اجتماعی هستیم بر تقویت تعاملات دوسویه و ارتباط نزدیک تاکید کرده و آمادگی کامل مجموعه همسو با خط مشی‌ها و رویکردها برای هرگونه همکاری در این راستا را اعلام داشت.

در این نشست مقرر شد در آینده نزدیک نشست مشترکی با همکاری انجمن مدیران صنایع و اداره کل تامین‌اجتماعی استان با حضور مدیران شرکت‌ها و واحدهای بزرگ صنعتی برگزار شده و چالش‌ها، انتظارات و دغدغه‌های این بخش مورد تبادل نظر قرار گیرد.

کد خبر: 60637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 13 =