آغاز اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی در البرز

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز از آغاز به کار قرارگاه کالابرگ الکترونیکی استان با پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی و همکاری اصناف استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، عبدالله دارایی در نشست قرارگاه تشکیل کالابرگ الکترونیکی در البرز افزود: تجهیز فروشگاه‌های بزرگ به ویژه تعاونی‌ها برای تامین ۱۰ قلم کالای اساسی خانوار به صورت کالابرگ الکترونیکی در دست اقدام قرار گرفته است.

وی گفت: قرارگاه کالابرگ الکترونیکی استان البرز با دستور وزیر تعاون، کارو رفاه اجتماعی و استاندار البرز با پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی و همکاری اصناف استان آغاز به کار کرده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز با بیان اینکه هر شهرستان تابعه استان البرز به صورت مستقل برنامه آموزشی با مشارکت مسئولان فروشگاه‌های بزرگ برگزار می‌کند افزود: ۱۰ قلم کالای اساسی خانوار برای استفاده در قالب کالابرگ الکترونیک برای مردم استان تامین خواهد شد.

وی در ادامه گفت: فروشگاه‌ها تا پایان خردادماه جاری اقدام به توزیع شیر، پنیر سفید، ماست کم‌چرب، مرغ، تخم‌مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند، شکر و برنج بین مردم خواهند کرد ضمن آنکه ماهی و حبوبات نیز به این اقلام اضافه می‌شود.

سرپرستان خانوار از طریق اپلیکیشن "شما" می‌توانند ریز تراکنش‌های خرید خود را در زمینه کالابرگ الکترونیک مشاهده کنند.

کد خبر: 60642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 3 =