دیدار مدیردرمان تامین‌اجتماعی خوزستان با اعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان

در دیدار اعضای هیئت مدیره انجمن داروسازان خوزستان با مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان، برحل مشکلات داروسازان و افزایش نقش حمایتگری سازمان تاکید شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان خوزستان، اعضای جدید هیات مدیره انجمن داروسازان استان خوزستان با عبدی‌زاده، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان دیدار وگفتگو کردند.

در این جلسه ضمن تقدیر از حمایت‌های سازمان تامین‌اجتماعی از داروسازان و ارتقاء سطح پرداخت‌ها، به مشکلاتی در زمینه نسخه‌نویسی الکترونیک، برگزاری جلسات تعاملی بیشتر و مطلوب در جهت ارائه خدمات دارویی مفیدتر به بیمه‌شدگان، رفع معایب ثبت نسخ الکترونیک و افزایش سرعت سرورهای سازمان به منظور سرعت ثبت نسخ و کاهش معطلی بیمه‌شدگان، پرداخت سریع تر و مداوم مطالبات به منظور امکان خرید دارو و ارائه مجدد به بیمه‌شدگان و همچنین حسن رفتار کارشناسان در حین بازرسی اشاره شد. همچنین مقرر شد موضوعات در حد امکان در استان و در غیر این صورت از طریق ستاد مرکزی سازمان پیگیری شود.

عبدی‌زاده در این جلسه ضمن تبریک به اعضای جدید هیئت مدیره داروسازان استان گفت : داروسازان به عنوان بخشی مهم از فرایند درمان محسوب شده و با راهنمایی صحیح بیماران و توضیح لازم درباره نحوه مصرف داروها و سایر شرایط مرتبط، تاثیرگذاری درمان را دوچندان می کنند.

در این نشست همچنین به رویکرد سازمان مبنی بر افزایش خدمات در فضای مجازی اشاره و تاکید شد که مشکلات داروسازان بر طرف و سازمان نقش حمایتگری خود را بیشتر کند.

کد خبر: 60746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 9 =