انعقاد تفاهم‌نامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای و شرکت برق منطقه‌ای زنجان

در راستای توانمندسازی مهارتی شاغلان شرکت توزیع برق زنجان و بهره‌مندی از تجارب و انتقال دانش، تفاهم‌نامه همکاری آموزشی اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای و شرکت توزیع برق منطقه‌ای استان منعقد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان، در راستای ارتقای سطح مهارت جامعه، توسعه و ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی، فرهنگ کار و کارآفرینی، تقویت شایستگی‌ها و مهارت‌های فردی و اجتماعی با رویکرد گسترش همکاری‌های متقابل بین دستگاه‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های مشترک، اداره‌کل آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان زنجان با شرکت توزیع نیروی برق استان تفاهم‌نامه همکاری منعقد کرد.

محمدرضا انصاری، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، شناسایی و تامین نیازهای مهارتی شاغلان واحدهای زیرمجموعه شرکت توزیع نیروی برق و شاغلان شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد، توسط اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان انجام خواهد شد که از طریق طراحی، برنامه‌ریزی و اجرای دوره‌های آموزشی برابر ضوابط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خواهد بود.

انصاری ادامه داد: بر همین اساس، کارکنان و شاغلان شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد شرکت توزیع نیروی برق استان، پس از سپری کردن دوره‌های آموزشی و قبولی در آزمون پایانی از اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان گواهینامه مهارت دریافت می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان زنجان با بیان اینکه یکی از مهمترین بخش‌های مهم آموزش ارتقاء مهارت شاغلان است به آموزش‌های هدفمند محیط کار واقعی تأکید کرد.

کد خبر: 60779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 0 =