انتصاب سرپرست اداره خدمات پشتیبانی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی اصفهان

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان طی حکمی، مهدی عشقی را به عنوان سرپرست اداره خدمات پشتیبانی معرفی کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی، مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان در این مراسم گفت: همکاران ما در ستاد، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها زحمات زیادی برای ارائه هرچه بهتر خدمات به مراجعین می‌کشند و یکی از اداره‌هایی که همواره و همیشه در تدارک مایحتاج همکاران تلاش مثال زدنی داشته است واحد پشتیبانی است.

رجالی بیان کرد: همکارانی که در ستاد توفیق خدمت دارند باید سه ویژگی بارز داشته باشند اول اینکه انسان کارآمد حوزه خودشان باشند دوم متدین و سوم هم انقلابی باشند که خوشبختانه این ویژگی‌ها درون آقای عشقی که انسانی خوب و سلیم النفس است جمع شده است.

وی ضمن تشکر از زحمات علی‌اکبر موسوی‌نژاد گفت: ذات کار ستاد، مشورت و هم فکری است و تصمیم‌های عجولانه و بدون منطق و بدون پشتوانه فکری به ضرر جامعه درمانی مردم است.

رجالی گفت: استفاده از تجربیات و کمک و هم فکری راه را برای خدمت روشن‌تر می‌کند و چه بهتر که این خدمت برای افراد کم‌بضاعت جامعه باشد و امیدوارم خدمت ما عیار سنجش ما در دنیایی دیگر باشد.

موسوی‌نژاد، رئیس سابق اداره خدمات پشتیبانی هم ضمن ارائه وظایف اداره پشتیبانی گفت: این واحد یک واحد بین بخشی است و وظایف اجرایی زیادی دارد که امید است با حضور مهدی عشقی مراحل بلوغ خود را به‌خوبی طی کند.

عشقی هم ضمن تشکر از کلیه همکاران اداره خدمات پشتیبانی گفت: هدف خدمت به مردم و بیماران است و امید است این خدمت مورد رضای خداوند قرار گیرد.

کد خبر: 60814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 5 =