هدف‌گذاری بیش از ۷۴ هزار فرصت شغلی برای خراسان رضوی در سال ۱۴۰۲

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۷۴ هزار و ۱۲۰ فرصت شغلی ایجادی به تفکیک حوزه‌های مختلف اقتصادی و دستگاه اجرایی در سال ۱۴۰۲ برای استان هدف‌گذاری شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، سومین جلسه کارگروه تخصصی و قرارگاه عملیاتی اشتغال استان با موضوع بررسی و تصویب توزیع شهرستانی اعتبارات مشاغل خانگی سال ۱۴۰۲، ارائه روش جهت استفاده طرح‌های اتحادیه تعاونی‌های کشاورزی و دامداران خراسان از محل تسهیلات جزء ۲ بند ب تبصره ۱۶، بررسی سهم ۲۵ درصدی بخش تعاون از تسهیلات اشتغالزا (مشاغل خانگی، تبصره ۱۸ و ...) برگزار شد.

در این جلسه که ابوالفضل چمندی؛ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی، محمد امین بابایی؛ مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، عباس زاده؛ مدیرکل دفترهماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل حضور داشتند ابتدا بابایی به ارائه گزارش کاملی از سامانه ملی رصد اشتغال و ...پرداخت و در این‌باره گفت: تاکید بر این است که دستگاه‌های اجرایی آمار اشتغال ایجادی خود را در سامانه رصد ثبت کنند و این موضوع را باید از هم اکنون با جدیت پیگیری کنند.

وی افزود: توزیع اعتبارات مشاغل خانگی بر اساس سه شاخص جمعیت شهرستان، نرخ بیکاری و نمره فقر صورت گرفته است و تلاش کرده ایم تسهیلات به صورت متوازن در سطح استان توزیع شود.

بابایی در ادامه گفت: با برنامه‌ریزی‌هایی که در سطح استان انجام گرفت، ۷۴ هزار و ۱۲۰ فرصت شغلی ایجادی به تفکیک حوزه‌های مختلف اقتصادی و دستگاه اجرایی در سال ۱۴۰۲ برای استان هدف‌گذاری و پیش بینی شده است. همه دستگاه های اجرایی باید تلاش کنند تا این تعهد اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی ادامه داد: در این مسیر و ماراتن جدید برای اشتغال تلاش خواهیم کرد در کنار سیاست‌های ایجاد اشتغال جدید، فرصت های شغلی موجود را نیز حفظ کنیم.

کد خبر: 60944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 0 =