ارجاع مشکلات مددجویان سیل‌زده گِرمی و انگوت مغان به سازمان بهزیستی

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل سازمان بهزیستی کشور از گزارش مشکلات مددجویان سیل‌زده شهرستان‌های گرمی و انگوت استان اردبیل به سازمان متبوع با هدف کمک‌رسانی برای بازسازی اماکن و بازتوانی جامعه هدف خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدرضا کاظم‌زاده در بازدید از مناطق سیل‌زده شهرستان‌های گرمی و انگوت با خانواده‌های مددجویان آسیب‌دیده در سیلاب دیدار و از آنها دلجویی کرد.

وی اظهارامیدواری کرد با انعکاس مشکلاتی که از سیلاب برای خانواده‌های مددجویان ایجاد شده، اقدامات موثری برای رفع موانع و مشکلات مددجویان از ناحیه سازمان بهزیستی انجام شود.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در این بازدیدها علاوه بر دیدار و گفت‌وگو با خانواده‌های مددجویان آسیب دیده در سیل، حل سریع مشکلات اولیه و ضروری آنها را خواستار شد و نسبت به حمایت بهزیستی برای مقاوم‌سازی خانه‌های مددجویان قول مساعد داد.

سیلاب دو هفته پیش خسارت‌های زیادی در شهرستان‌های گرمی و انگوت برجای گذاشت، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل میزان خسارات وارده به بخش‌های کشاورزی، تاسیسات زیربنایی، ابنیه فنی راه‌ها و بخش‌های تولیدی و صنعتی این شهرستان‌ها را ۱۵۰ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

بیش از ۲۷ هزار خانوار زیرپوشش بهزیستی استان اردبیل هستند، از این تعداد ۱۵ هزار نفر مستمری دریافت می‌کنند.

کد خبر: 61005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 8 =