ارائه بیش از ۳ هزار خدمت توسط اورژانس اجتماعی به دختران در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌شرقی از ارائه سه هزار و ۵۸۹ خدمت در سال گذشته توسط اورژانس اجتماعی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دختران خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از فارس، فرگل صحاف، با بیان این مطلب گفت: در ۱۰ مرکز نگهداری کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست و شیرخوارگاه استان به صورت شبانه‌روزی، ۱۲۵ دختر بی‌سرپرست و بدسرپرست نگهداری می‌شوند.

صحاف هدف از ایجاد خانه‌های سلامت برای دختران را نگهداری و حمایت از دختران نیازمند حمایت‌های اجتماعی تا زمان استقلال و خودکفایی فردی و اجتماعی آنان عنوان کرد و گفت: در استان آذربایجان‌شرقی خانه سلامت دختران از سال ۱۳۸۷ با هدف حمایت و نگهداری از دختران در معرض آسیب اجتماعی نیازمند حمایت اجتماعی، فراهم نمودن زمینه‌های تحصیل، اشتغال، خودکفایی و استقلال این افراد و شناخت استعدادها و توانمندی‌های دختران در معرض آسیب و هدایت آنها به سوی استفاده از این توانمندی‌ها آغاز به کار کرده است و مرکز حمایت‌های روانی- اجتماعی دختران و خانواده به صورت روزانه از ابتدای سال ۱۳۹۶ در تبریز راه‌اندازی و اقدام به ارائه خدمات کرده است.

صحاف، تعداد دختران امدادبگیر در حال نگهداری، نزد خانواده‌های جایگزین نگهداری را یک‌هزار و ۲۹۷ نفر عنوان کرد و از ارائه سه هزار و ۵۸۹ خدمت در سال گذشته توسط اورژانس اجتماعی در راستای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دختران خبر داد.

کد خبر: 61031

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 3 =