تمدید فرصت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در استان بوشهر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تمدید فرصت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی در جلسه کارگروه اشتغال استان بوشهر با اشاره به تمدید فرصت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ سال ۱۴۰۱ تا پایان تیرماه سال جاری، گفت: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل در معرفی و فرآیند پرداخت این تسهیلات سرعت ببخشند.

دبیرکارگروه اشتغال استان بوشهر افزود: چند بانک خصوصی در حوزه تسهیلات تبصره ۱۶ همراهی را انجام نداده و این بانک‌ها نیز به نهادهای نظارتی معرفی شده اند.

ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص طرح‌های اشتغال‌زایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: تخصیص اعتبار به دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۲ بر اساس عملکرد آن دستگاه در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی سال۱۴۰۱ خواهد بود.

علی باستین با تشکر از بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی بیان کرد: اکنون امیدواری در این حوزه بین مردم افزایش یافته که لازم است با تلاش مضاعف کمک شود تا تسهیلات مورد نظر پرداخت شود.

وی با بیان اینکه ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس شاخص پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی مورد توجه قرار می‌گیرد گفت: دستگاه‌های اجرایی نسبت به ثبت در سامانه تعیین شده اقدام کنند.

باستین افزود: امسال در عرصه اشتغال‌زایی برنامه‌ریزی شده و تحول مهمی ایجاد خواهد شد که لازم است توجه ویژه‌ای شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره پیگیری روزانه عملکرد بانک‌ها توسط دبیرخانه کارگروه استان، گفت: بانک ها اجازه ندهند این فرصت انجام شده برای استان از دست برود.

تسهیلات تبصره ۱۶ مربوط به ازدواج ، مسکن، فرزندآوری، اشتغال، درمان بیماران صعب العلاج و همچنین حمایت از خود اشتغالی افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی است.

کد خبر: 61037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 9 =