انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل آموزش‌فنی‌وحرفه‌ای‌ کهگیلویه‌وبویراحمد با دانشگاه‌ سما یاسوج‌

به منظور گسترش آموزش‌های مهارتی در کنار آموزش‌های تئوری و دانشگاهی، تفاهم‌نامه دوجانبه همکاری بین اداره‌ کل آموزش‌فنی‌وحرفه‌ای‌ کهگیلویه‌وبویراحمد و دانشگاه‌ سما یاسوج‌ منعقد شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی‌وحرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد، سید نوراله هدایت، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با حضور در دفتر رئیس دانشگاه سما یاسوج با بیان اینکه شمار دانشجویان و فارغ‌التحصیل فاقد مهارت در سال‌های اخیر افزایش یافته، بیان کرد: این اداره کل با در اختیار قرار دادن کارگاه‌های مراکز آموزشی برای آموزش به دانشجویان، سنجش مهارت دانشجویان پیش از پایان تحصیلات، صدور گواهینامه مهارتی برای دانشجویان، بازدید دانشجویان از مراکز و کارگاه‌های آموزشی درقالب تورهای مربوطه در حوزه مهارت‌آموزی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان را ارائه می‌دهد.

وی افزود: اداره کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان مانند گذشته در کنار دانشگاه قرار دارد و همکاری‌های لازم را با دانشگاه سما انجام خواهد داد و در صورت نیاز می‌توان دوره‌های مدنظر دانشگاه را در رشته‌های مختلف پیگیری و برگزار کرد.

در این نشست که به منظور گسترش آموزش‌های مهارتی در کنار آموزش‌های تئوری و دانشگاهی برگزار شد، موضوعاتی با محوریت بهره‌گیری‌ از ظرفیت‌های‌ مشترک‌ در ارتقاء سطح‌ مهارت‌ متقاضیان‌ مهارت‌آموزی‌ جامعه‌، توانمندسازی‌ و ارتقاء مهارت‌های‌ کاربردی‌ موردنیاز توسعه‌ مهارت‌آموزی‌ دانشجویان و مخاطبان‌ دانشگاه سما وابسته به دانشگاه آزاد بررسی و تشریح شد.

در پایان این دیدار نیز تفاهم‌نامه همکاری بین دو دستگاه به جهت ارائه دوره‌های مهارت‌آموزی و فنی و حرفه‌ای و تربیت نیروی کارآفرین و ماهر در دانشگاه سما یاسوج به امضای نوراله هدایت، مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان و علیپور، ریاست دانشگاه سما یاسوج رسید.

کد خبر: 61070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =