ثبت بیش از ۱۳ هزار تراکنش در فروشگاه‌های متصل به طرح کالابرگ در هرمزگان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از ثبت بیش از ۱۳ هزار تراکنش در فروشگاه های متصل به طرح کالا برگ در استان خبر داد و گفت: تاکنون حدود ۵۶ میلیارد ریال از طرح کالا برگ خریداری شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان، مجتبی معین وزیری، با بیان اینکه این طرح همزمان در سراسر کشور آغاز شده است، گفت: در حال حاضر با شروع اجرای سراسری طرح کالابرگ الکترونیک، مشوق یارانه‌ای به میزان افزایش ۲۰ درصدی مبلغ یارانه جهت دهک‌های اول تا سوم تحت پوشش نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی با شرط خرید ۸۰ درصد مبلغ یارانه بصورت کالابرگی، در نظر گرفته شده است که استفاده از این مزایای در نظر گرفته شده کاملا اختیاری است.

وی با اشاره به فروشگاه‌های متصل به این طرح افزود: تاکنون حدود دو هزار ترمینال فعال در هرمزگان وجود دارد و فروشگاه‌هایی که متقاضی مشارکت در این طرح هستند می‌توانند برنامه «شما» را بر روی تلفن همراه نصب و درخواست خود را ثبت و ارسال کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: از ابتدای شروع این طرح تاکنون خانوارهای سطح استان حدود ۵۶ میلیارد ریال کالای مورد نیاز خود را از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده و خریداری کرده‌اند .

معین وزیری بیان کرد: همچنین از این تعداد فروشگاه‌های متصل به این طرح در هرمزگان، بیش از ۱۳ هزار تراکنش به ثبت رسیده است .

وی افزود: افراد بهرمند شده می‌توانند با گرفتن کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* از میزان و مانده اعتبار یارانه استفاده شده از این طرح آگاه شوند .

کد خبر: 61309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 10 =