توسعه بخش درمان تامین‌اجتماعی در قم ضروری است

نمایندگان تشکل‌های کارگری و بازنشستگی تحت پوشش تامین‌اجتماعی در جلسه کمیته بیمه و درمان استان قم، خواستار توسعه بخش درمان تامین‌اجتماعی در استان شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی قم، در این همایش که با حضور نمایندگان سازمان وتشکل‌های کارگری کشور برگزار شد مباحث مختلف در بخش درمان وبیمه‌ای تبادل نظر شد.

مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان قم در جلسه کمیته بیمه و درمان ضمن تبیین عملکرد سال گذشته بیان کرد: پیگیری ساخت درمانگاه تخصصی در بیمارستان امام رضا (ع) با مساحتی بالغ بر سه هزار متر، ساخت سه سوله انبار دارو و تجهیزات و مدارک پزشکی، پایداری اجرای ۹۹ درصدی طرح نسخه الکترونیک، تکمیل پروژه توسعه بخش مراقبت‌های ویژه نوزدان، حمایت ویژه از بیماران صعب العلاج و پیگیری شروع پروژه LDR و پیگیری اخذ مجوز MRI از اقداماتی است که در حال انجام هستیم.

مدیر درمان استان قم کسب درجه یک اعتباربخشی بیمارستان امام رضا (ع) را به کارکنان تبریک گفت و در ادامه بیان کرد: نگاه اعتباربخشی می تواند روند خدمت‌رسانی را برای بیماران بهبود بخشد.

تقی نصیری، رییس کانون بازنشستگان با اشاره به مراجعه بیش از ۷۰۰ نفر در روز به کانون بازنشستگان، مهمترین چالش بازنشستگان را درمان تخصصی دانست وخواستار گسترش خدمات درمانی به ویژه متخصص و داروهای تخصصی شد.

محمد عاشوری، مدیرکل تامین اجتماعی استان قم بر رفع مشکلات بیمه‌ای مطرح شده در فرایندهای اجرایی شعب با تشکیل کار گروه اختصاصی در اسرع وقت تاکید کرد.

محمد تلخابی، رییس اداره روابط عمومی و امورفرهنگی اداره کل تامین‌اجتماعی استان قم نیز ضمن ارائه گزارش چگونگی انتخاب بازنشسته و مستمری نمونه استان قم، امین شجاع، حسین ابراهیمی، زینب بیرانوند ومحسن معماریان را به عنوان منتخبین اعلام کرد.

کد خبر: 61355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 5 + 0 =