ارائه ۸ محصول جدید سایپا در سال‌جاری 

محمدعلی تیموری، مدیرعامل شرکت سایپا گفت : گروه سایپا در سال ۱۴۰۲ هشت محصول جدید به جامعه عرضه می‌کند و در ۲ محصول گارانتی ۵ ساله به مشتریان ارائه خواهد داد.

به گزارش آتیه آنلاین، تیموری امروز، ۳۰ خرداد در جریان سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی و بیمه‌شدگان اضافه کرد: ارتقاء کیفیت، افزایش بهره‌وری و تیراژ تولید با توسعه منابع انسانی محقق خواهد شد.

او افزود: در شرکت سایپا برنامه پیشگیری و درمان و رفاه تعریف شده است. ما در این شرکت باید برای فعالیت بیش از ۴۵ هزار نفر کارکنان فعالیت‌های پیشگیری را مورد توجه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت سایپا اضافه کرد: با اقدامات پیشگیرانه در حوزه تولید، شرایط سخت و زیان‌آور را بهبود خواهیم بخشید و با این کار عمر مفید نیروی کار را افزایش خواهیم داد.

تیموری تاکید کرد: سطح اتوماسیون خط تولید جدید مگاموتور بیش از ۶۰ درصد است که این مهم زمینه فعالیت‌های سخت و زیان‌آور را کاهش داده است. پیشگیری، درمان و رفاه را در راستای بهره مندی کارکنان و وظیفه ملی است.

تیموری افزود: سال گذشته تولید ساینا CNGرا آغاز کردیم که سوخت ترکیبی این محصول ۴.۸ دهم برآورد شده است. این شرکت در تلاش برای ارائه مسئولیت های اجتماعی در بالاترین سطح است.

کد خبر: 61359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =