تشکیل تیم بازرسی برای نظارت بر پرداخت تسهیلات اشتغالی در لرستان

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان با اشاره به تشکیل تیم نظارت و بازرسی بر تسهیلات اشتغالزا در استان، گفت: وام‌هایی که به متقاضیان پرداخت می‌شود باید نتیجه آنها ایجاد شغل پایدار و افزایش اشتغال باشد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان لرستان، علی جهانی، بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانکهای عامل باید شرایط را برای پرداخت اعتبارات اشتغالزا تسهیل و تسریع کنند و لازم است این تسهیلات را رصد و نظارت کنند تا در امور غیرمرتبط هزینه نشود و اشتغال ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه این اداره کل تسهیلاتی که پرداخت می کند فقط مختص اشتغال است و باید در راه درست هزینه شود، افزود: با توجه به ایجاد سامانه رصد توسط وزارت کار با هدف نظارت و رصد تعهد اشتغال ایجاد شده توسط دستگاه‌های اجرایی، تیم بازرسی این اداره کل تشکیل شده تا اعتبارات و وام‌هایی که پرداخت می شود به انحراف نرود و افرادی که این تسهیلات را در زمینه دیگری هزینه کردند جریمه شوند.

لرستان جزو ۵ استان برتر در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک

جهانی به اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک در کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه دراین استان اجرای طرح کالابرگ موفقیت‌آمیز بوده و با توجه به اطلاع‌رسانی‌های گسترده و تلاش شبانه‌روزی همکاران این اداره کل، استان لرستان جزو ۵ استان برتر و موفق در اجرای طرح کالابرگ الکترونیک است .

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون بیش از ۲۵ هزار تراکنش به ثبت رسیده و بیش از ۱۴ هزار خانوار از این طرح بهره‌مند شده‌اند.

جهانی به هماهنگی و هم‌افزایی بیشتر دستگاه‌های اجرایی مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: مدیران شورای هماهنگی دستگاه‌های اجرایی درباره مصوبات این جلسات اهتمام بیشتری کنند و خدمات و عملکرد خود را به مردم تببین کنند چرا که این دستگاه‌ها با همه افراد جامعه سرکار و دارند و خدمات بسیار ارزنده‌ای را به مردم در استان ارائه می کنند که لازم است این خدمات به اطلاع آحاد جامعه برسد و مردم بدانند چه خدماتی در این مجموعه بزرگ ارائه می‌شود.

کد خبر: 61450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 0 =