پرداخت بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های استان مرکزی

معاون امور تعاون، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل خط اعتباری ۲۰ هزار میلیارد ریالی به تعاونی‌های استان مرکزی پرداخت شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، بهزاد علمدار گفت: ردیف اعتباری ۲۰ هزار میلیارد ریالی برای بخش تعاون کشور با هدف مانع‌زدایی و پشتیبانی از تعاونی‌های کشور به منظور رسیدن بخش تعاون به سهم ۲۵ درصدی از اقتصاد ملی، بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون منعقد شده است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در ارائه تسهیلات به تعاونی‌ها جزو رتبه‌های برتر کشور است، گفت: حمایت از تعاونی‌ها در زمینه دریافت تسهیلات و افزایش سهم بخش تعاون در اقتصاد، از برنامه‌های راهبردی بخش تعاون استان است. شرکت‌های تعاونی استان مرکزی در این خط اعتباری با حمایت و پشتیبانی بانک توسعه تعاون و صندوق ضمانت سرمایه گذاری بخش تعاون، موفق شده‌اند طی یکسال گذشته از ۹۸۰ میلیارد ریال تسهیلات بهره‌مند شوند.

علمدار ادامه داد: به زودی ثبت نام از شرکت‌های تعاونی استان در سامانه جامع بخش تعاون از محل ردیف ۳۰ هزار میلیارد ریالی برای سال جاری آغاز خواهد شد.

کد خبر: 61470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 8 =