کسب رتبه برتر ملی خانه بهداشت کارگری کارخانه سقز سازی ون کردستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: کارخانه سقزسازی ون کردستان در سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارفرمایان سلامت محور، رتبه برترین خانه بهداشت کارگری را کسب کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان، فرزاد پیشکاری با اعلام این خبر گفت: در سیزدهمین جشنواره ملی تجلیل از کارآفرینان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان، شیرکو تالیجاری، مسئول خانه بهداشت سقزسازی ون کردستان به عنوان خانه بهداشت کارگری برتر ملی معرفی و تقدیر شد.

وی افزود: این مراسم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، جمعی از مدیران و مسئولان و منتخبین این جشنواره ملی در شرکت سایپا دیزل برگزار و از کارفرمایان سلامت‌محور، خانه‌های بهداشت کارگری برتر و اعضای شورای هماهنگی خدمات بهداشتی به بیمه‌شدگان تجلیل به عمل آمد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه سلامت کارگران و محیط بنگاه‌های اقتصادی منجر به بهره‌وری در تولید می‌شود، بیان کرد: نیروی کار سالم و ماهر یکی از مهمترین پشتوانه‌های پایدار هر جامعه ای به شمار می‌رود که تامین ایمنی و سلامت محیط‌های کار از اولویت و اهمیت بالایی در توسعه اقتصادی و کاهش هزینه‌های ناشی از آن برخوردار است.

پیشکاری یادآور شد: با ارائه خدمات ایمنی و بهداشتی در سطح واحد های کارگری مطابق ماده ۱۴۷ قانون کار، با ایجاد خانه های بهداشت کارگری می توان بهره وری کار و تولید را افزایش داد.

کد خبر: 61518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 2 =