برقراری ارتباط با استارت‌آپ‌های حوزه آب و برق هدف حضور در نمایشگاه الکامپ

ابوالقاسم احمدی مهر، مدیرعامل شرکت هلدینگ انرژی شستا (تدکو) گفت: با توجه به مجموعه ماموریت‌های این هلدینگ وابسته به سازمان تأمین اجتماعی و شستا در حوزه فعالیت‌های بخش انرژی، هدف از حضور این شرکت در بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ تهران، برقراری ارتباطات موثر و فعال با استارت‌آپ‌های کارآمد در حوزه صنعت آب و برق است.

احمدی مهر، امروز 5 تیرماه در حاشیه برگزاری نمایشگاه الکامپ تهران در گفت‌وگو با آتیه آنلاین اضافه کرد: توسعه ارتباط با فعالان استارت‌آپی حوزه انرژی با تکیه بر ظرفیت‌های شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو) و دیگر شرکت‌های حاضر در نمایشگاه دنبال خواهد شد.

او افزود: شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو)، هلدینگ تخصصی سرمایه‌گذاری در حوزه آب، برق و زیر مجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تأمین اجتماعی (شستا) است که مأموریت خود را درآمدزایی از طریق بهره‌برداری نیروگاه‌های واگذار شده از سوی تأمین اجتماعی و جذب سرمایه برای توسعه واحدهای کسب و کار جدید در حوزه‌های مذکور و نهایتاً فروش محصولات آنها قرار داده است.

احمدی مهر اضافه کرد: این هلدینگ همچنین در راستای سرمایه‌گذاری در حوزه‌های برق، نیروگاه‌ها، انرژی تجزیه‌پذیر و آب شیرین‌کن مجموعه فعالیت‌های خود را برنامه‌ریزی، سیاست‌گذاری و راهبری می‌کند.

مدیرعامل شرکت هلدینگ انرژی شستا (تدکو) در ادامه تاکید کرد: البته این توسعه ارتباط با شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های فعال در بخش‌های آب و برق کشور در راستای شناسایی و رفع نیازهای فناورانه برای پیشبرد اهداف این حوزه مورد توجه قرار گرفته است.

احمدی مهر با تاکید بر بسترهای فناوری شکل گرفته در قالب فضای اینترنت و نقش‌آفرینی فناوری در راهبری سازمان‌ها و نقش اینترنت و فعالیت‌های فناورانه در فعالیت‌های سازمان‌ها و شرکت‌ها با زمینه فعالیت‌های مختلف، گفت: می‌توان ارتباط گسترده بین کارکنان، گسترش خدمات مربوط به شرکت و بهره‌مندی شرکت‌ها و مخاطبان از مزایای ایجاد شده توسط فناوری را از مزایای فناوری دانست.

او با اشاره به اینکه فضای شکل‌گرفته در قالب امکانات فناوری و فضای بهره‌برداری از ‌این حوزه، همچنین زمینه تسهیل ارتباطات در بخش مالی را ایجاد خواهد کرد، ادامه داد: به واسطه اهمیت و ضرورت توسعه الکترونیک و بسترهای فناورانه برای پیشرفت شرکت‌ها، برنامه توسعه الکترونیک باید شامل اقداماتی باشد که بهبود عملکرد و استفاده از فناوری الکترونیکی در سازمان‌ها را تضمین کند.

وی در ادامه اضافه کرد: با این تعریف، برنامه جامع توسعه الکترونیک می‌تواند شامل؛ بهبود سیستم‌های اطلاعاتی شرکت، راه‌اندازی سیستم‌های پشتیبانی الکترونیکی، بهبود فرایندهای کاری در فضای فناوری الکترونیک باشد که شرکت‌ها باید دستیابی به این اهداف را با ایجاد بسترهای لازم دنبال کنند.

کد خبر: 61572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 3 =