تقدیر نماینده ولی فقیه در استان مازندران از مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان

نماینده ولی فقیه در استان مازندران از مدیر و مجموعه مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان به جهت ارائه خدمات کیفی و مدرن‌سازی و تجهیز مراکز درمانی ملکی سازمان تقدیر کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان مازندران، رضا کاظمی‌نیا، مدیردرمان تامین‌اجتماعی استان مازندران در دیدار با آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان مازندران و امام جمعه شهرستان ساری، گزارش مبسوطی از عملکرد یکساله و برنامه‌های سازمان تامین‌اجتماعی در حوزه درمان در استان ارائه کرد.

آیت الله لائینی در این دیدار گفت: هر مقدار که سلامت و امنیت مهم است، کسانی که در این حوزه خدمت می کنند به همان اندازه ارزشمند بوده و در جامعه و از نگاه خداوند هم عزیز هستند. سربازان خدا در حوزه سلامت از برترینِ فداکاران هستند، لذا شما ارزش و اهمیت کار خودتان را بدانید چرا که کسی نفس و خودش را گرامی بدارد و کرامت خود را بداند به سمت گناه نمی‌رود و در حیطه کار خود لغزشی نخواهد داشت.

وی در پایان از مدیر و مجموعه همکاران مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان به جهت مدرن‌سازی و تجهیز مراکز ملکی قدردانی و بیان کرد: مدیریت باید جامع باشد و همه ابعاد را ببیند و امیدوارم موفق‌تر از گذشته ، آینده را رقم بزنید و رضایت خلق را بدنبال داشته باشید که رضایت خدا را به‌همراه دارد.

کد خبر: 61586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 15 =