اولین مجمع هم‌اندیشی خیرین موسسه امدادگران عاشورا  به میزبانی تامین‌اجتماعی استان گلستان

اولین مجمع هم‌اندیشی خیرین موسسه امدادگران عاشورا استان گلستان با حضور جمعی از مدیران و مسئولان استانی و به میزبانی تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گلستان، اولین مجمع هم‌اندیشی موسسه خیریه امدادگران عاشورا با حضور علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان، آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان، ملک شاهکویی، فرمانده سپاه نینوا و جمعی از مدیران و مسئولین استان در محل سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی برگزار شد.

استاندار گلستان با تقدیر از تمام فعالان عرصه مشارکت‌های خیر در استان گفت: برای کارهای خیر عموما نیازی به سرمایه‌های بالا نیست، گاهی مشارکت سرمایه‌های خرد موثرتر از سرمایه های کلان است.

وی با بیان اینکه جمع‌سپاری راهبردی اساسی در حوزه خیرین است که ضرورت دارد مورد توجه قرار گیرد گفت: به عنوان عضوی کوچک از جامعه خیرین از هیچ همراهی دریغ نخواهم کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: ایجاد پویش‌های اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در حوزه خیرین الزامی است.

آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه گرگان نیز در ادامه این هم‌اندیشی به اهمیت انفاق و آیات مربوط به آن در قرآن کریم اشاره و این سنت حسنه را عاقبت اندیشی و ذخیره عقبی عنوان کرد.

کد خبر: 61591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =