کسب رتبه اول استان بوشهر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۴۰۱

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر گفت: در ارزیابی صورت گرفته، استان بوشهر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه، مقام اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر، مصدق کشاورزی گفت: برای تحقق این مهم، جلسات هفتگی کارگروه اشتغال استان بوشهر به ریاست استاندار بوشهر و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری با عضویت دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برگزار شده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان با بیان اینکه پرداخت تسهیلات تا پایان تیرماه سال جاری تمدید شده است گفت: انتظار می‌رود در فرصت باقیمانده تمامی بانک‌های عامل نسبت به پرداخت مابقی اعتبارات اقدام کنند.

کشاورزی گفت: در جلسه‌ای که با حضور معاون وزیر کشور و کارگروه اشتغال سراسر کشور برگزار گردید در ارزیابی صورت گرفته تاکنون استان بوشهر در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ قانون بودجه مقام اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

دبیر کارگروه اشتغال استان بوشهر در ادامه بیان کرد: به بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان اخطار داده بودیم که در صورت کوتاهی در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶، حسب تکلیف قانونی ترک فعل مدیران مربوطه را به نهادهای نظارتی، دیوان محاسبات کشور و سازمان بازرسی گزارش خواهیم داد که در این‌باره چهار بانک استان که کوتاهی و عدم همکاری داشته‌اند به نهادهای موصوف معرفی شده‌اند.

کد خبر: 61617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =