معارفه سرپرست پلی‌کلینیک تخصصی تامین‌اجتماعی گچساران

طی حکمی، شیوا اسدی‌منش به عنوان سرپرست پلی‌کلینیک تخصصی گچساران منصوب شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، طی مراسمی روز سه‌شنبه ۶ تیرماه ۱۴۰۲ و با حضور داود شهبازپور، سرپرست معاونت درمان تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی، سرپرست اداره حراست مدیریت درمان و مسئولان واحدها، شیوا اسدی‌منش به عنوان سرپرست پلی‌کلینیک تخصصی گچساران معرفی و از زحمات محسن بخشی با اهدای لوح تقدیر شد.

داود شهباز پور در این مراسم گفت: امیدوارم با تعامل با شرکای اجتماعی، ذی نفعان، کارکنان و مسئولان شهرستان به ویژه شبکه بهداشت و درمان و با کار تیمی منسجم این مرکز ملکی را به بهترین نحو ممکن مدیریت کنند تا رضایت کارکنان و ارباب رجوع را به همراه داشته باشد.

اسدی‌منش، سرپرست جدید پلی‌کلینیک تخصصی گجساران با تقدیر از مدیر درمان و معاونین گفت: به جهت اطمینانی که به بنده داشتید و مسئولیت این مرکز را به من سپردید، تشکر می کنم، امید است با همکاری همه پرسنل برای بهبود کمی و کیفی خدمات به بیمه‌شدگان و رفع مشکلات تلاش کنیم .

در پایان حکم احاله سرپرستی پلی‌کلینیک تخصصی گچساران به شیوا اسدی‌منش تحویل شد و از زحمات و خدمات محسن بخشی تقدیر به‌عمل آمد.

کد خبر: 61639

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =