جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی اداره‌ کل تامین‌اجتماعی اصفهان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان اصفهان و مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان اصفهان، جلسه هم‌اندیشی و هم‌افزایی اداره‌ کل تامین‌اجتماعی استان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور مرتضی حاجی کاظمی، مدیرکل تامین اجتماعی استان ،معاون و روسای ادارات تخصصی اداره کل تامین‌اجتماعی استان و میثم مداحی، مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان برگزار شد.

در این جلسه حاجی‌کاظمی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب درباره سیاستهای ابلاغی تامین‌اجتماعی و مسئولیت اجتماعی گفت: به منظور تسریع در خدمت‌رسانی و رفع مسائل ومشکلات و بررسی دغدغه‌های ذینفعان می‌توان با تشکیل جلسه‌های کارشناسی از ارجاع ذینفعان به دیوان عدالت اداری جلوگیری کرد و مسائل بررسی و بهترین و منظم‌ترین تصمیم‌گیری و رای در کمیته‌های مربوطه صادر شود.

وی افزود: نکته با اهمیت بین اداره کل تامین‌اجتماعی اصفهان و اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آن است که حقی ناحق نشود و باید هر دو طرف را در نظر داشت. هر رای ناحق درباره مشاغل سخت و زیان‌آور برای سازمان حدود دو میلیارد تومان هزینه دارد و از طرفی معیشت و زندگی یک خانواده هم باید در نظر گرفته شود، لذا باید تصمیم منطقی و اصولی در چهار چوب قوانین و مقررات اتخاذ شود.

حاجی‌کاظمی افزود: با فراوانی‌ پرونده‌ها و داشتن ۷۰ هیات تشخیص و حل اختلاف در استان، جهت بررسی مواردی از جمله اصلاح عناوین شغلی و سوابق و کمیته‌های مشاغل سخت و زیان‌آور انجام می‌شود که با برگزاری جلسات کارشناسی و آسیب‌شناسی و رفع موضوعات مبهم بین دو دستگاه و وحدت رویه، از ارجاع پرونده به دیوان عدالت اداری جلوگیری خواهد شد.

مدیرکل استان در پایان افزود: جهت اصلاح روش‌ها و راهکارها و نزدیک شدن دیدگاه‌ها و تصمیم‌گیری منطقی درباره صدور آراء و رسیدن ذینفعان به حق واقعی تلاش می‌کنیم هماهنگی لازم جهت تشکیل جلسه با قضات دیوان عدالت اداری در استان انجام شود تا بتوانیم گره کوچکی از مشکلات مردم باز و رضایت آنان را فراهم کنیم.

کد خبر: 61702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 1 =