در طرح کالابرگ الکترونیکی، یارانه نقدی حذف نمی‌شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در راستای اطلاع رسانی هر چه بیشتر مردم درباره آشنایی با طرح کالابرگ الکترونیکی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی کاملا اختیاری است و یارانه نقدی حذف نمی‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،محمد امین بابایی با بیان این مطلب گفت: مردم در سراسر استان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز و متصل به شبکه، نسبت به استفاده از این ‌اعتبار در خرید اقلام اساسی استفاده کنند.

بابایی افزود: خرید اقلام اساسی به نحوی است که سهم پرداختی خریدار از قیمت کالا توسط آنها با استفاده از کارت بانکی یا به صورت نقدی پرداخت شده و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز اقلام از محل اعتبار آن‌ها پرداخت می‌شود. در صورت استفاده از اعتبار تخصیصی، میزان استفاده شده از این اعتبار از یارانه خانوار کم شده و مانده آن در زمان واریز نقدی یارانه به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

وی همچنین گفت: خانوارهای یارانه‌بگیر می‌توانند از طریق کد دستوری #۱۴۶۳*۵۰۰* برای خطوط ایرانسل و همراه اول و کد دستوری #۱۴۶۳* برای خطوط رایتل مانده حساب اعتبار کالابرگ الکترونیکی خود را استعلام کنند.

در طرح کالابرگ الکترونیک می‌توان با استفاده از تمامی کارت‌های سرپرست خانوار، خرید کالاهای اساسی ۱۱ گانه را انجام داد، اما امکان استفاده از کارت سایر اعضای خانواده برای خرید پیش‌بینی نشده است.

کد خبر: 61709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 11 =