پرداخت بیش از ۵ هزار میلیارد تومان به مستمری‌بگیران لرستانی

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان لرستان از پرداخت ۵ هزار و ۸۷ میلیارد تومان به مستمری‌بگیران تحت پوشش این نهاد در استان طی سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایسنا، منوچهر گودرزی در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی لرستان با اشاره به رویکرد سازمان تامین‌اجتماعی مبنی بر حمایت از کارآفرینان و تولیدکنندگان، بیان کرد: طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان ویژه واحدهای صنعتی، معدنی، تولیدی، کشاورزی، خدماتی و صنفی صرفاً در راستای تقویت کارگاه‌های مدیون و حمایت از بخش تولید تصویب و اجرایی شده است.

وی افزود: بر این اساس این طیف از کارفرمایان تا پایان مردادماه مهلت دارند تا با ثبت درخواست خود به‌صورت غیرحضوری در سامانه es.tamin.ir و پرداخت اصل بدهی به‌صورت یکجا و اقساط از بخشودگی جرائم بهره‌مند شوند.

مدیرکل تامین‌اجتماعی لرستان با تاکید بر همکاری کارفرمایان در پرداخت به‌موقع حق بیمه تامین‌اجتماعی اضافه کرد: در سال ۱۴۰۱، اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان در حوزه پرداخت حقوق به مستمری‌بگیران بیش از ۵ هزار و ۸۷ میلیارد تومان هزینه کرده است.

محمد خاکی، رئیس اتاق بازرگانی لرستان نیز ضمن قدردانی از حمایت‌های تامین‌اجتماعی استان از تولیدکنندگان و کارآفرینان گفت: تامین‌اجتماعی یک صندوق بین النسلی و متعلق به بیمه‌شدگان امروز و بازنشستگان فرداست لذا می‌طلبد همه ما اعم از کارآفرینان، کارگران، تصمیم‌گیران و مسئولان دولتی و تامین‌اجتماعی در صیانت از این صندوق و استمرار حیات تامین‌اجتماعی اهتمام ویژه‌ای داشته باشیم.

کد خبر: 61732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 9 =