جذب بیش از ۵۰۰ هزار بیمه‌شده جدید توسط کارگزاری‌های گیلان

سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان از جذب ۵۸۰ هزار بیمه شده جدید توسط کارگزاری‌های استان در سال گذشته خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان، با هدف بررسی گلوگاه‌های کاری ، تقویت تعاملات و آسیب شناسی فرایندهای موجود در نشستی مشترک با حضور سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان و مسئولان کارگزاری‌های رسمی این سازمان ، موضوعات مختلف بحث و تبادل نظرقرار گرفت.

علی محمدی، مسئول کارگزاری شعبه یک رشت و نماینده کارگزاری‌های استان گیلان در این نشست با بیان اینکه کارگزاری‌ها رکن چهارم سازمان تامین‌اجتماعی محسوب می‌شوند، افزود: در سال‌های اخیر پس از حذف دفترچه‌های درمانی و غیرحضوری شدن فرایندهایی همچون ارسال لیست حق بیمه و دریافت فیش، ماموریت‌های کارگزاری‌ها نیز تغییر یافت که انجام مطلوب آن نیازمند دسترسی‌های مناسب و امکانات خوب و برداشته شدن موانع است.

وی با اشاره به جذب بیش از ۵۸۰ هزار بیمه شده جدید توسط کارگزاری‌ها در سال گذشته ، انجام بازرسی‌های کارگاهی ، بازرسی از دفاتر قانونی در قالب حسابرسی‌ها و ... را بسترهای جدید واگذار شده برای تداوم همکاری‌ها برشمرد .

کیوان مرتضوی، سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان نیز در این نشست با بیان اینکه بیش از ۲۵۰ کارگزاری فعال در سطح کشور نقشی مهم به عنوان ایستگاه‌های نوین کاری سازمان ایفا می‌کنند از کارگزاری‌ها به منزله بازوئی برای تامین‌اجتماعی یاد کرد که می‌توانند در هر دو حوزه تامین منابع و کنترل مصارف من غیر حق در بخش شناسایی تعهدات گیرندگان غیر واقعی یاریگر و اثرگذار باشند .

وی با اشاره به تاسیس اولین کارگزاری رسمی کشور در استان گیلان در سال ۱۳۸۴ ، اظهار امیدواری کرد تا با همراهی و همسوئی و تقویت تعاملات بتوانیم در تمامی حوزه ها پیشتاز و نمونه کشوری باشیم.

در این نشست با توجه به قرارداشتن کارگزاری‌ها در خط مقدم ارتباط با مخاطبان به صورت چهره به چهره ، بر رعایت حقوق شهروندی و تکریم مناسب تاکید شد.

کد خبر: 61739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 4 =