آغاز فرایند ثبت نام هجدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر در خراسان رضوی

مدیر تعاون اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی از آغاز فرایند ثبت‌نام هجدهمین جشنواره ملی تعاونی‌های برتر خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، منوچهر محمدی‌مقدم با بیان اینکه فرایند ثبت‌نام شرکت‌های تعاونی برای حضور در هجدهمین دوره جشنواره ملی تعاونی‌های برتر از ۱۱ تیر ماه آغاز شده و تا ۳۰ تیر ادامه خواهد داشت گفت: تعاونگران متقاضی حضور در این رویداد بزرگ می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع هوشمند بخش تعاون به نشانی https://taavoni.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام و تکمیل و به ‌روزرسانی اطلاعات تعاونی خود در جشنواره مذکور اقدام کنند.

وی افزود: این جشنواره هر سال در راستای ترویج و توسعه فرهنگ تعاون و معرفی الگوهای برتر برگزار می‌شود و ضروری است مدیران تعاونی‌ها و اتحادیه ها برای ثبت نام در جشنواره، قبل از انجام هرکاری نسبت به بروزرسانی اطلاعات تعاونی خود اقدام کنند زیرا تاریخ اعلام شده تمدید نخواهد شد.

هجدهمین جشنواره تعاونی های برتر از تاریخ ۱۴۰۲/۴/۱۱ آغاز و تا ۱۴۰۲/۴/۳۰ از طریق سامانه جامع هوشمند تعاون به آدرس https://taavoni.mcls.gov.ir ادامه خواهد داشت.

کد خبر: 61743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 12 =