انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بهزیستی نهاوند و سازمان فنی و حرفه‌ای

با حضور سرپرست بهزیستی شهرستان نهاوند، جلسه هم‌اندیشی بهزیستی شهرستان و سازمان فنی و حرفه‌ای جهت هماهنگی و برنامه‌ریزی در اجرای هرچه مناسب‌تر تفاهم‌نامه‌های منعقده بین دو سازمان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی شهرستان نهاوند، شهرام کلوندی، رئیس بهزیستی شهرستان، در ابتدای جلسه درباره اجرای تفاهم‌نامه‌های بین دو سازمان گفت: انتظار می رود در قالب این تفاهم‌نامه‌ها افراد تحت حمایت اعم از افراد دارای معلولیت، زنان سرپرست خانوار، فرزندان بهزیستی، کودکان کار و خیابانی، بهبودیافتگان اعتیاد، افراد آسیب دیده و در معرض آسیب‌اجتماعی بتوانند از خدمات آموزشی، فنی و حرفه‌ای شهرستان بهره‌مند شوند.

کلوندی درباره انتظارات از بهزیستی گفت: نیازسنجی آموزش مشاغل و اعلام به فنی و حرفه‌ای به منظور برنامه‌ریزی ویژه جامعه هدف، معرفی افراد متقاضی حرفه‌آموزی به فنی و حرفه‌ای، پیگیری اشتغال افراد مهارت آموخته تا حصول نتیجه در دستور کار قرار گرفت.

درادامه جلسه، روسای واحد خواهران و برادران آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان نیز برنامه‌ریزی و برگزاری دوره‌های آموزشی مورد نیاز بهزیستی توسط فنی و حرفه‌ای را یکی از تعهدات سازمان فنی حرفه‌ای ذکر کرد و گفت: معرفی فضاهای آموزشی مناسب برای تسهیل دسترسی افراد معلول و همکاری در معرفی مربیان مهارت‌آموخته جهت آموزش افرادجامعه هدف بهزیستی، ثبت نام آنها، برگزاری دوره‌های آموزشی، صدور گواهینامه‌های معتبر و همکاری در معرفی دانش‌آموختگان تحت حمایت به بنگاه‌های اقتصادی از خدمات و اقدامات فنی و حرفه‌ای است.

درپایان جلسه، تفاهم‌نامه های فی مابین هر دو سازمان در بخش خواهران و برادران بازخوانی، تصحیح و برانتظارات و نیازهای جدید تاکید شد.

کد خبر: 61786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =