انتصاب سرپرست بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت و رییس بیمارستان شهید املاکی لنگرود

همزمان با شب عید غدیرخم با صدور احکام جداگانه ای از سوی مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان، سرپرست جدید بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت و رییس جدید بیمارستان شهید املاکی لنگرود منصوب شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، همزمان با شب عید غدیرخم با صدور احکام جداگانه‌ای از سوی حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان، مجید طوسی به عنوان سرپرست بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و عباس عزیزیان به عنوان رییس بیمارستان سردار شهید املاکی لنگرود منصوب شدند.

ابراهیمی، ضمن قدردانی از روسای پیشین بیمارستان حضرت رسول (ص) و سردار املاکی لنگرود بیان کرد: مدیریت درمان استان طبق برنامه تنظیمی و با تلاش همه همکاران رسیدن به اهداف عالیه سازمان تامین‌اجتماعی را در اولویت اول خود دارد.

وی افزود: باید خدمات درمانی با کیفیت و در سریعترین زمان و بهترین روش به بیمه‌شدگان ارائه شود. کسب رضایتمندی بیمه‌شدگان از دریافت خدمات درمانی بسیار مهم و حائز اهمیت است و همه همکاران پرتلاش و دلسوز مدیریت درمان همواره برای رسیدن به این هدف ایثارگرانه ارائه خدمت می‌کنند.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان با بیان اینکه پروژه‌های مهم توسعه‌ای در سال‌جاری برای هردو بیمارستان حضرت رسول اکرم (ص) رشت و بیمارستان شهید املاکی در سفر مدیرعامل سازمان مصوب شده است گفت: روسای این دو بیمارستان باید با جدیت و تلاش مضاعف و با همراهی و همکاری همه پرسنل پی گیر برنامه‌ها باشند.

حسین ابراهیمی با اعلام اینکه در سالجاری ۷۷ نفر پرسنل از طریق آزمون و مصاحبه جذب مدیریت درمان خواهند شد افزود: با جذب این نیروها مشکلات پرسنلی مدیریت درمان در ارائه خدمات درمانی به مراجعین مراکز درمانی ملکی به حداقل ممکن خواهد رسید.

کد خبر: 61889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 3 + 10 =