معرفی بازنشستگان نمونه تامین‌اجتماعی استان خوزستان در سال ۱۴۰۲

به مناسبت فرارسیدن روز خانواده و تکریم بازنشستگان، در جلسه ای با حضور مدیران کل بیمه و درمان تامین‌اجتماعی خوزستان، بازنشستگان نمونه استان در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، در جلسه انتخاب بازنشستگان، همسران بازمانده و ازکارافتادگان اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، عبدالرضا روشنی مدیرکل تامین‌اجتماعی استان ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تامین‌اجتماعی گفت: همه بازنشستگان، مستمری‌بگیران و از کارافتادگان برای ما نمونه هستند. برگزاری جلسه انتخاب بازنشسته، همسران بازمانده و از کارافتادگان کلی نمونه، بهانه‌ای برای تجلیل از مقام ارزشمند این بزرگواران است.

روشنی به فرموده مقام معظم رهبری با مضمون" آرامش بیشتر بازنشستگان باعث دلگرمی کارکنان امروز می شود " اشاره کرد و در ادامه افزود: بازنشستگان بزرگترین منبع تجربه و روشنایی راه ما به سوی آینده‌ای روشن‌ هستند.

در ادامه این جلسه، مدیرکل استان به همراه هدایت‌اله عبدی‌زاده، مدیر درمان تامین اجتماعی، عبدالحمید عبائی، رئیس کانون بازنشتگان استان، اسماعیل قنواتی، معاون تعهدات بیمه‌ای، آرزو رادمنشیان، رئیس اداره مستمری‌ها و جابر احمدی، رئیس اداره روابط عمومی درمان به بررسی و امتیازبندی فرم‌های رسیده پرداختند و منتخبین را به شرح ذیل انتخاب کردند:

گروه انتخابی

نام و نام خانوادگی

کارگری

بازنشسته نمونه

دکتر حسین دریساوی بهمنشیر (۵ اهواز)

خزعل محمدی (لالی)

حسینعلی شیرزاد (کارون)

همسر بازمانده نمونه

افسانه جلیلی (مسجد سیلمان)

از کار افتاده نمونه

سید جابر شریفی نسب (خرمشهر)

همکاران

همکار بازنشسته

فرشید اکبری (مسجد سلیمان )

همکار بازنشسته

زویهد رامی (دو آبادان)

همسر همکار بازمانده

هدی حیدری آل کثیر (هفت تپه)

کد خبر: 61920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 3 =