بهره‌مندی بیش از ۲۶ هزار مستمری‌بگیر از خدمات سازمان تامین‌اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۲۶ هزار و ۲۰۰ بازنشسته و مستمری‌بگیر در سطح استان از خدمات سازمان تامین‌اجتماعی بهره‌مند هستند و ماهانه حقوق و مستمری از سازمان دریافت می‌کنند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، در جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد که با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار برگزار شد مدیرکل تامین‌اجتماعی استان گزارشی از فعالیت‌های سازمان ارائه و برنامه‌های این اداره کل به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان را اعلام کرد.

رسول چراغ سحر گفت: همه ما موظف به ایجاد فضایی برای شور و نشاط در جامعه بازنشستگان هستیم و وظیفه داریم به سهم خود، دین خود را به این عزیزان به عنوان پیشکسوتان و نمادهای خرد و تحربه ادا کنیم.

وی افزود: ۲۶ هزار و ۲۰۰ بازنشسته و مستمری‌بگیر در سطح استان از خدمات سازمان تامین‌اجتماعی بهره‌مند هستند و ماهانه حقوق و مستمری از سازمان دریافت می کنند که بخش عمده هزینه‌های سازمان را در قالب تعهدات بلندمدت به خود اختصاص می‌دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست بازنشستگان را صاحبان اندیشه و تجربه‌های ارزشمند جامعه دانست و گفت: هنوز الگویی برای مشارکت دادن بازنشستگان در حکمرانی به ویژه حکمرانی مردمی نداریم و لازم است در این زمینه تدابیری اندیشیده شود تا از تجارب بازنشستگان در جامعه استفاده شود.

وی در پاسخ به طرح مشکلات روسای کانون‌های بازنشستگی در مورد ایجاد مکان مناسب برای فعالیت‌های اداری گفت: موضوع اختصاص زمین به منظور احداث کانون بازنشستگان از طرف استانداری پی‌گیری خواهد شد و در زمینه تامین اعتبار برای احداث آن، بانک‌های رفاه کارگران و توسعه تعاون باید همکاری لازم را به عمل بیاورند.

در این نشست مقرر شد بانک رفاه کارگران نسبت به ایجاد باجه در شعبه تامین‌اجتماعی شهر لیکک به منظور ارائه خدمات بانکی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران اقدام کند.

کد خبر: 61924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 7 =