دعوت از بیمه‌شدگان رودسر به میزخدمت جهادی سرپرست و معاونین تامین‌اجتماعی گیلان

همزمان با هفته تامین‌اجتماعی و با هدف تسهیل دسترسی جامعه هدف به مدیران و رسیدگی به مسائل و مشکلات بیمه‌ای آنها در شرق استان، میز خدمت جهادی به میزبانی رودسر برگزار می‌شود.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان گیلان، در ادامه رویکرد اتخاذی در سال‌های اخیر با هدف تقویت دیدارهای چهره به چهره با مخاطبان و تسهیل دسترسی به مدیران برای رسیدگی و پیگیری مشکلات جامعه هدف، اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان همزمان با هفته تامین‌اجتماعی اقدام به برپایی میز خدمت در شهر رودسر خواهد کرد.

بر این اساس تمامی بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران، همچنین فعالان تشکل‌های کارگری، انجمن‌های صنفی و کانون‌های بازنشستگی و ... در شهرهای رودسر، املش، لنگرود، کلاچای، چابکسر و رحیم‌آباد می‌توانند به منظور دیدار با سرپرست اداره کل تامین‌اجتماعی گیلان و طرح مشکلات و دغدغه‌ها، از ساعت ۹ لغایت ۱۲ روز پنجشنبه مورخ ۲۲ تیرماه به شعبه رودسر واقع در خیابان ولیعصر (عج )، جنب حوزه علمیه مراجعه کنند.

کیوان مرتضوی، سرپرست اداره کل تامین اجتماعی به اتفاق تیمی کامل از معاونین و روسای ادارات تخصصی در این برنامه پاسخگوی مراجعات مردمی خواهند بود.

۱۹ لغایت ۲۵ تیرماه به نام هفته تامین‌اجتماعی نامگذاری شده است .

کد خبر: 61939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 15 =