پرداخت ۳۲۰ میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان استان یزد

مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد گفت: در سه ماهه امسال ۳۲۰ میلیارد ریال در قالب یک هزار و ۸۴ فقره وام قرض‌الحسنه و ضروری به بازنشستگان تحت پوشش در استان پرداخت شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمود زارع شاهی با بیان این مطلب گفت: این تسهیلات طبق مقررات و اولویت به بازنشستگان زیرپوشش برای مصارف مختلف مورد نیاز پرداخت شد و جزو برنامه‌های مهمی است که سالانه توسط این صندوق انجام می‌شود.

وی به ارائه خدمات مختلف به بازنشستگان اشاره کرد و ادامه داد: در این مدت به ۶۷۰ نفر از متقاضیان زیرپوشش بیش از ۲۰ میلیارد ریال وام اقساطی بیمه خودرو پرداخت شد و همچنان بر اساس مقررات برای رفاه حال جامعه هدف اقدام به عمل می‌آید.

این مسئول اهداف و رویکرد مهم صندوق بازنشستگی کشوری در یزد را انجام برنامه‌های آموزشی و فرهنگی برای اعضا ذکر کرد و گفت: در سال‌جاری یک دوره مسابقات فرهنگی ورزشی در رشته‌های مختلف با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از علاقه مندان برگزار و نفرات برتر معرفی و تقدیر شدند.

زارع شاهی گفت: برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی به ویژه در ارتباط با آشنایی بازنشستگان با اینترنت و سواد رسانه و همچنین دیدار با نخبگان و پیشکسوتان و خانواده‌های شهدا از جمله برنامه‌های مهمی است که همچنان تا پایان سال ادامه دارد.

مدیر صندوق بازنشستگی استان یزد بیان کرد: غربالگری آلزایمر، برگزاری برنامه‌های ورزشی، ویزیت رایگان، برگزاری جلسات با مسئولان و بازنشستگان که جزو برنامه مهم همیشگی است انجام شد و بر حسب ضرورت و اهمیت برای پیگیری مطالبات جامعه هدف در استان اقدام می‌شود.

زارع شاهی در خصوص ۲۰ تیرماه روز خانواده و تکریم بازنشستگان گفت: به منظور بزرگداشت این روز برنامه‌های مختلفی در سطح استان یزد پیش‌بینی شده که مهمترین آن برگزاری همایشی با حضور بازنشستگان و مسئولان در سالن دانشگاه فرهنگیان یزد است.

کد خبر: 61964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 7 + 2 =