۱۲۰ مددجوی زنجانی صاحب شغل شدند

مدیر بهزیستی شهرستان زنجان با اشاره به افزایش ۱۵۰ میلیون تومانی سقف وام اشتغال بهزیستی، از ایجاد اشتغال برای ۱۲۰ نفر از مددجویان تحت پوشش خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی شهرستان زنجان، رزاق منافی با بیان اینکه این وام صرفا یک بار به مددجوی واجد شرایط پرداخت می‌شود گفت: در سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ نفر از مددجویان از محل اعتبارات تبصره ۱۶ و ۱۸ وام اشتغالزایی دریافت کردند و به نزدیک به یک هزار نفر نیز بیمه‌های کارفرمایی و خویش‌فرمایی و جبران عدم کارایی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی مشوق‌های بسیار خوبی برای کارفرمایان حامی مددجویان در نظر گرفته است، افزود: کارفرمایانی که نسبت به بکارگیری مددجویان بهزیستی اقدام و بر اساس قانون کار حقوق و مزایا پرداخت کنند می‌توانند علاوه بر دریافت مشوق‌هایی چون وام کم بهره از خدمات پرداخت حق بیمه سهم کارفرما ۲۳ درصد به مدت ۵ سال برای نیروی بکار گرفته شده نیز بهره‌مند شوند.

منافی ادامه داد: استفاده از ظرفیت کارفرمایان، مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای، افزایش اعتبارات اشتغالزایی و بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌ها و کارخانجات در استان و حمایت‌های خیرین از عمده فعالیت‌های شاخصی است که در راستای ایجاد اشتغال مددجویان انجام می‌گیرد.

مدیر بهزیستی زنجان در پایان افزود: سامانه ثبت‌نام افراد جویای کار سازمان بهزیستی به آدرس www.jobwo.ir راه‌اندازی شده و هم‌اکنون در دسترس جهت ثبت‌نام است و ادارات می‌توانند در هر لحظه جهت جذب نیرو به این سامانه مراجعه کنند.

کد خبر: 62010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 8 + 1 =