ملاقات مردمی مدیرکل تامین‌اجتماعی قم با بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران

بیمه‌شدگان، کارفرمایان و مستمری‌بگیران تامین‌اجتماعی قم با مدیرکل تامین‌اجتماعی استان دیدار کردند و به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، در این دیدار چهره به چهره که همزمان با هفته تامین‌اجتماعی برگزار شد ۴۰ نفر از بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان با محمد عاشوری، مدیرکل تامین اجتماعی قم دیدار کردند و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدارها علاوه بر مدیران، کارفرمایان و مستمری‌بگیران، تعدادی از کارگران ساختمانی، قالیبافان و رانندگان نیز به نمایندگی از همکاران خود حضور داشتند و به بیان مسائل و مشکلات بیمه‌ای این صنف پرداختند.

مدیرکل تامین اجتماعی قم در حاشیه این دیدارها بیان کرد: برقراری ارتباط دوسویه و تنگاتنگ بین مسئولان و مردم از حقوق متقابل بین آنان و مورد تاکید دین مبین اسلام است.

عاشوری با بیان اینکه برقراری ارتباط چهره به چهره هنوز از موثرترین انواع ارتباطات به شمار می‌رود افزود: هدف از ملاقات مردمی، تمهید شرایط لازم برای برقراری ارتباطات موثر و کارآمد و نیز پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با خدمات‌رسانی در حوزه بیمه‌ای تامین اجتماعی در استان قم است.

۱۹ لغایت ۲۵ تیرماه به عنوان هفته تامین اجتماعی نامگذاری شده است.

کد خبر: 62074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =