برپایی میز خدمت شعب تابعه اداره‌کل تامین اجتماعی خوزستان در شهرستان‌های استان

به مناسبت فرا رسیدن هفته تامین‌اجتماعی و در راستای معرفی خدمات نوین سازمان و پاسخگویی به سوالات بیمه‌شدگان، میز خدمت شعب تابعه اداره کل تامین‌اجتماعی خوزستان، پس از نماز جمعه در شهرستان‌های استان برپا شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان خوزستان، در این رویداد، روسا، معاونان و کارکنان شعب ۶ اهواز، یک بندر امام، ماهشهر، ایذه، امیدیه، شعب یک و دو آبادان، یک و دو دزفول، هفت‌تپه و لالی شرکت کردند و در راستای ارائه خدمات مطلوب و تکریم ارباب رجوع و ارتباط مستقیم با شهروندان، در محل میز خدمت ضمن معرفی خدمات سازمان، به بررسی درخواست‌ها و راهنمایی همشهریان اهوازی پرداختند.

عبدالرضا روشنی؛ مدیرکل تامین‌اجتماعی استان، ضیاء صباغ؛ معاون منابع بیمه‌ای، قاسم احمدی؛ رئیس اداره ارتباطات مردمی،محمد رضا اسمی‌پور؛ مدیر هسته گزینش، طهماسب ظاهری؛ رئیس اداره حراست و سعید باوی؛ فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارمندی تامین‌اجتماعی خوزستان در این رویداد حضور داشتند.

همچنین در حاشیه این رویداد، مدیرکل تامین‌اجتماعی و هیات همراه با مقامات استانی از جمله سعید کعبی فلاحیه، فرماندار شهرستان کارون، مهران کریمیان، مدیر کل بهزیستی خوزستان و سیاوش محمودی، رئیس شورای اسلامی شهر اهواز دیدار و گفت و گو کردند.

کد خبر: 62174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 4 + 12 =