احداث درمانگاه در شهرستان‌های فاقد مراکز درمانی تامین‌اجتماعی گیلان

مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان در نشستی که به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی با اعضای خانه کارگر داشت از احداث درمانگاه در شهرستان‌های فاقد مراکز درمانی تامین‌اجتماعی در استان خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان گیلان، در این نشست که حسن ایزدی، دبیر اجرایی خانه کارگر گیلان، غلامرضا خوالگر، رئیس هیات مدیره کانون شوراهای کار استان و اعضای خانه کارگر حضور داشتند حسین ابراهیمی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی گیلان گفت: کارگران بزرگترین سرمایه کشور هستند. در شرایط کنونی بیش از پیش باید به دغدغه‌های کارگران و بیمه‌شدگان به ویژه مسئله درمان آنها توجه ویژه داشته باشیم.

ابراهیمی افزود: مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان در تلاش است با رایزنی و پیگیری‌های لازم، علاوه بر افزایش سطح کیفیت خدمات درمانی در استان، با احداث درمانگاه در شهرستان‌های فاقد مراکز درمانی تامین‌اجتماعی، خدمات راحتتر و بهتر به کارگران بیمه شده برسد.

ایزدی نیز ضمن تبریک هفته تامین‌اجتماعی بیان کرد: تامین‌اجتماعی بزرگترین مامن کارگران است.هرچه سطح و کیفیت خدمات سازمان تامین‌اجتماعی به ویژه در زمینه درمان افزایش یابد، امید به آینده و زندگی در این قشر پرتلاش افزایش می یابد.

وی اقدامات انجام شده در مدیریت درمان تامین‌اجتماعی گیلان جهت افزایش سطح کمی و کیفی خدمات درمانی را ثمره تلاش جهادی و کارآمدی این مجموعه دانست و گفت: خانه کارگر همواره حامی کارگران بوده و از تمام ظرفیت‌های خود جهت حمایت از دستگاه‌هایی که در راستای تامین منافع کارگران گام برمی‌دارند استفاده می‌کند.

کد خبر: 62204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 9 + 5 =