پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌ به مددجویان بهزیستی بیله‌سوار

رئیس بهزیستی بیله‌سوار مغان از پرداخت ۱۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی در این شهرستان خبر داد و گفت: با این میزان تسهیلات برای ۱۳۹ نفر اشتغال‌زایی شده است.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از ایرنا، شهریار محمدی با بیان این مطلب و با اشاره به این که تاکنون هزار و ۵۳۷ خانوار زیرپوشش بهزیستی این شهرستان قرار گرفته‌اند، گفت: ماهانه ۱۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مستمری به حساب این افراد واریز می‌شود. علاوه براین ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای کمک هزینه بیمه خویش‌فرمایی مددجویان، کمکهای موردی اعم از کمک هزینه درمان، دانشجویی، ساخت و تعمیر مسکن و مناسب‌سازی پرداخت شده است.

وی تهیه تجهیزات کمک توانبخشی، تامین هزینه دانشجویی و دانش‌آموزی، اجرای طرح غربالگری بینایی و شنوایی و تامین کمک هزینه‌های درمان و ازدواج را از اقدامات بهزیستی این شهرستان ذکر کرد و گفت: شهروندانی که در ظاهر امر دچار مشکلات و معلولیت‌ها هستند، دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالایی در بخش‌های مختلف هستند و وظیفه ماست که با حمایت از آنان، استعدادهای آنان را شکوفا کنیم.

بیله‌سوار مغان در شمال اردبیل و در جوار جمهوری آذربایجان قرار دارد. حدود یک هزار و ۹۴ معلول زیرپوشش بهزیستی شهرستان بیله‌سوار قرار دارند.

کد خبر: 62271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 5 =