بازدید مدیرکل تامین‌اجتماعی آذربایجان‌شرقی از کارگاه‌های تحت پوشش تامین‌اجتماعی

همزمان با ایام هفته تامین‌اجتماعی، مدیرکل تامین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی به‌همراه جمعی از رؤسای ادارات و شعب تابعه از واحدهای تولیدی و صنعتی استان بازدید کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان آذربایجان‌شرقی، یونس دباغ صادقی‌پور در بازدید از کارگاه‌های تحت پوشش تامین‌اجتماعی استان با بیان اینکه هفته تامین‌اجتماعی فرصتی مغتنم در راستای بیان عملکرد و معرفی دستاوردهای سازمان است، گفت: دیدار با شرکای اجتماعی از جمله کارفرمایان و کارگران با رویکرد احصای چالش‌ها و مطالبات جامعه کارفرمایی و کارگری همواره از برنامه‌های اداره‌کل تامین‌اجتماعی استان در طول ایام سال است.

دباغ صادقی‌پور، با تأکید بر لزوم پایداری اشتغال و رونق تولید در توسعه اقتصادی و اجتماعی کشور، بیان کرد: سازمان تامین‌اجتماعی همواره حامی تولید بوده و حداکثر تعامل با کارفرمایان در ایفای تعهدات در چارچوب قوانین را داشته و دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح بخشودگی جرائم تأخیر پرداخت حق‌بیمه تا پایان مرداد ماه، ادامه داد: با این اقدام بخش قابل توجهی از دیون کارفرمایان در قالب بخشودگی کاهش خواهد یافت و به جهت بهره‌مندی حداکثری از این تسهیلات، به کارفرمایان پیشنهاد می‌شود ارائه درخواست و طی مراحل اداری را به روزهای آخر موکول نکنند.

مدیرکل و رؤسای ادارات تخصصی و شعب تامین‌اجتماعی در این بازدیدها ضمن بررسی موارد مبتلا به هر کارگاه، اقدامات لازم در راستای تسهیل امور را اعمال کردند.

کد خبر: 62300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 7 =