معرفی برگزیدگان سومین جشنواره رسانه‌ و تامین‌اجتماعی در قم

سومین جشنواره استانی رسانه و تامین‌اجتماعی قم با حضور مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با موضوع "تامین‌اجتماعی و جهاد تبیین"، همراه با معرفی آثار برتر، طی آیینی در قم به کار خود پایان داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی قم، این رخداد رسانه‌ای برای سومین سال پیاپی با ابتکار اداره روابط عمومی و امور فرهنگی این اداره کل و با هدف معرفی خدمات و تعهدات سازمان تامین‌اجتماعی و تجلیل از تولیدکنندگان محتوا با موضوع تامین‌اجتماعی و جهاد تبیین برگزار شد.

رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان قم در این آیین از برگزاری سومین جشنواره رسانه و تامین اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین رویدادهای فرهنگی برای معرفی هرچه بهتر سازمان تامین‌اجتماعی به عنوان بزرگترین نهاد بیمه‌ای کشور نام برد و گفت: سومین جشنواره استانی تامین‌اجتماعی و رسانه قم با شعار "تامین‌اجتماعی و جهاد تبیین" با هدف آشنایی هرچه بیشتر جامعه با نقش و اهمیت خدمات این سازمان فراگیر ‌اجتماعی و نیز به ‌منظور تقویت تعامل سازنده با رسانه‌ها به ‌عنوان رابط میان نهادهای خدمتگزار و مردم و قدردانی از جایگاه خطیر اهالی و اصحاب رسانه استان قم برگزار شد.

محمد تلخابی افزود: این جشنواره تلاش کرد با بهره‌گیری از دانش و تجربه فعالان خبره دو حوزه رسانه و تامین‌اجتماعی ، آثار رسانه‌ای انتشار یافته در زمینه طرح بیمه فراگیر خانواده ایرانی را بررسی کند.

دبیر سومین جشنواره استانی رسانه و تامین‌اجتماعی قم با اشاره به مراحل کار در این جشنواره بیان کرد: دریافت آثار، داوری و سایر امور در این جشنواره توسط اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین‌اجتماعی استان و با حضور خبره‌ترین اهالی رسانه در سطح ملی و استانی انجام شد که اقدامی رو به جلو است.

وی با بیان اینکه تعداد آثار شرکت کننده در جشنواره امسال نسبت به پارسال ۱۵۰ درصد رشد داشت و همچنین شاهد افزایش ۵۰ درصدی در تعداد رسانه‌ها بودیم. گفت: ۵۴۱ اثر از ۵۲ رسانه ملی و استانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد که در نهایت ۷۵ اثر توسط داوران، شایسته داوری شناخته شدند.

تلخابی ادامه داد: در سومین جشنواره رسانه و تامین‌اجتماعی قم، ۶ همکار رسانه‌ای به عنوان نفرات نخست، ۱۴ همکار رسانه‌ای به عنوان نفرات دوم و ۱۰ همکار رسانه‌ای هم به عنوان نفرات سوم در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

وی گفت: در این جشنواره به لحاظ فعالیت ویژه و تاثیرگذار در بین مخاطبان، دو رسانه خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا) دفتر قم و صدا و سیمای مرکز قم به عنوان رسانه‌های برتر در سومین جشنواره رسانه و تامین‌اجتماعی در استان قم معرفی شدند.

رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان بیان کرد: بر اساس فراخوان اعلام‌شده از سوی دبیرخانه سومین جشنواره استانی تامین‌اجتماعی و رسانه در قم، آثاری که در محدوده زمانی تیرماه سال ۱۴۰۱ تا خرداد ۱۴۰۲ در رسانه‌ها منتشر شده بودند در این دوره از جشنواره می‌توانستند شرکت کنند.

وی با اعلام اسامی برگزیدگان نهایی سومین جشنواره رسانه و تامین‌اجتماعی قم گفت: در این دوره از جشنواره سمیه حیدری از ایرنا، سید محسن کاظمی از صدا و سیما، سعید آقایی از پایگاه خبری نسیم قم، روح الله کرمانی از روزنامه ایمان، معصومه قنبری مزرعه نوی از پایگاه خبری تفکیک نیوز و فاطمه میرزابابایی از روزنامه آسیا مقام نخست در رشته‌های مختلف جشنواره را کسب کردند.

تلخابی افزود: امیرحسین یاوری، علی اصغر برجیان، سید محمد علی برقعی، زهره نعلبندی، زهره مهرنوروزی، امین حیدری، مهدی هواسی، عباسعلی محمدی مطلع، مریم احمدپور، اعظم مهدی راونجی، مجید فهیمی، مریم فتحی‌پناه، بهاره آغاز و علی شعبانی حائز رتبه دوم در حوزه های مختلف جشنواره شدند.

رییس اداره روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان بیان کرد: مریم هامون گرد، مهدی جنتی، سیده ام البنین میرهادی، فاطمه سادات محمدی، فاطمه پور بیرانوند، زهرا چم، میرابوالحسن میرهادی، سید مرتضی منافی، حسین افسر و سمیع الله رحیمی در جایگاه سوم در بخش‌های مختلف جشنواره قرار گرفتند.

کد خبر: 62315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 6 + 12 =