نشست تعاملی و هم‌اندیشی مدیران کل تامین‌اجتماعی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه

در راستای توسعه تعامل و گفتمان‌سازی با شرکای اجتماعی، نشست تعاملی و هم‌اندیشی مدیران کل تامین‌اجتماعی و آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه در محل اداره کل تامین‌اجتماعی استان برگزار شد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه، در این دیدار عزیز نوری، مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان کرمانشاه ضمن تشکر از واحدهای اجرایی تامین‌اجتماعی استان، خواستار همکاری بیش از پیش اداره کل تامین‌اجتماعی استان با این مجموعه به ویژه در بررسی بدهی‌های این اداره کل شد.

در ادامه مدیرکل تامین‌اجتماعی استان کرمانشاه گفت: با توجه به سیاست‌های سازمان در توسعه تعامل با شرکای اجتماعی و گسترش چتر حمایتی بیمه‌ای و برخورداری آحاد جامعه از خدمات تامین‌اجتماعی به ویژه جهت اقشار مولد کار به دنبال ارائه خدمات مطلوب و تسهیل دسترسی مخاطبین به فرآیندهای جاری هستیم.

اسکندرکاکایی با اشاره به لزوم توجه ویژه کارفرمایان به موضوع پیمان‌های در دست اقدام، بیان کرد: هر کارفرمایی که نسبت به انعقاد قرارداد پیمانکاری اقدام می‌کند ضرورت دارد ماده ۳۸ قانون تأمین‌اجتماعی را با دقت رعایت کند در غیر اینصورت با جرائم احتمالی مواجه خواهند شد.

کد خبر: 62398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 + 2 =