دیدار مدیر درمان تامین‌اجتماعی اصفهان با کارکنان فیزیوتراپی مراکز درمانی تابعه

همزمان با دوم مرداد روز فیزیوتراپی، مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان با کارکنان فیزیوتراپی مراکز درمانی تابعه دیدار کرد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی مدیریت درمان تامین‌اجتماعی استان اصفهان، محمد رجالی در دیدار با کارکنان فیزیوتراپی مراکز درمانی تامین‌اجتماعی ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های پرسنل به اهمیت فیزویتراپی اشاره کرد و گفت: امروزه با توسعه شهرنشینی، ماشینی‌شدن و تغییر سبک زندگی، اهمیت خدمات فیزیوتراپی بیش از گذشته احساس می‌شود. در چنین شرایطی، رشته فیزیوتراپی نیاز و ضرورت انکارناپذیر سلامت جامعه امروزی است.

وی افزود: فیزیوتراپی رشته‌ای است که با زمینه‌های تخصصی پزشکی مختلف ارتباط دارد و افزایش دانش و تعامل مناسب با پزشکان و متخصصان تاثیر بیشتری در روند کار دارد.

مدیر درمان تامین‌اجتماعی اصفهان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انتظار می‌رود در شرایطی که امکان بهبودی و درمان بسیاری از دردها، بیماری‌ها و ناتوانی‌های حرکتی با روش‌های فیزیوتراپی وجود دارد، بیماران از دریافت چنین خدماتی محروم نشوند.

رجالی با اشاره به اینکه ۴۰ تا ۴۵ درصد مردم بالای دیپلم هستند بیان کرد: ما می توانیم با فرهنگ گفتگو درباره شغل با بیماران و توضیح درباره مزایای فیزیوتراپی و حتی رشته‌های دیگر تاثیرات زیادی در ارائه خدمت داشته باشیم.

وی ادامه داد: امیدوار هستم با بهره‌گیری مناسب از همه ظرفیت‌های رشته‌ها و تخصص‌های مختلف، گام‌های مؤثری در جهت ارتقای سلامت جامعه و خدمت صادقانه به هموطنان و بیمه‌شدگان برداشته شود.

کد خبر: 62470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =