قزوین رتبه اول در سامانه رصد اشتغال کشور را کسب کرد

مدیرکل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین از کسب رتبه اول کشور برای این استان در سامانه رصد اشتغال کشور و همچنین تحقق ۳۶ درصدی تعهدات اشتغال استان تا به امروز خبر داد.

به گزارش آتیه‌آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین، عین‌الله کشاورز ترک با بیان این مطلب گفت: طی برنامه‌ریزی صورت گرفته و همکاری دستگاه‌های اجرایی از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶ درصد از تعهد اشتغالزایی استان قزوین محقق شده است.

وی افزود: براساس زیست بوم اشتغال استان، باید در سال جاری ۲۰ هزار فرصت شغلی جدید در قزوین ایجاد شود که تحقق این تعداد اشتغالزایی در استان، همکاری و اهتمام بالای دستگاه‌های اشتغالزا را می‌طلبد.

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی قزوین ادامه داد: در این میان شهرستان آبیک با ۴۴ درصد پیشرفت، بیشترین میزان اشتغالزایی استان را محقق کرده و شهرستان آوج نیز با ۲۴ درصد تحقق تعهدات اشتغالزایی، پایین‌ترین عملکرد را داشته است.

وی افزود: ادارات کل صمت، جهاد کشاورزی، فنی حرفه‌ای، راه و شهرسازی بالاترین میزان ثبت و اشتغالزایی را به خود اختصاص داده که ضمن تشکر و خدا قوت به کارکنان این دستگاه‌ها امیدواریم سایر دستگاه‌ها نیز برای تحقق تعهدات اشتغالزایی خود همکاری و تلاش بیشتری داشته باشند.

کد خبر: 62478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 2 + 0 =